De werkorganisatie van FNV Horecabond kent verschillende afdelingen. Lees hier wat elke afdeling zoal doet.
Edwin Vlek is sectorbestuurder voor de horecasector, Harry de Wit is verantwoordelijk voor onze cateringsector en de recreatiesector valt onder de verantwoordelijkheid van Johan Bijlsma. Mocht je in contact willen komen met onze sectorbestuurders? Ga naar de contactpagina.
Ons Contactcenter beantwoordt vragen van leden en niet-leden. Het Contactcenter is het centrale ‘adres’ voor alle vragen en publiekscontacten. Voor deze directe service is het Contactcenter onmisbaar. Werknemers uit de sector kunnen bij het Contactcenter terecht met al hun vragen rond arbeid en inkomen in de horeca, catering en recreatie. Het Contactcenter is te bereiken via onze contactpagina. Via het Contactcenter worden daarnaast individuele kwesties doorgespeeld aan gespecialiseerde juridisch medewerkers van FNV Horecabond.
Zoals de naam al weergeeft, houdt de afdeling Collectieve belangen behartiging zich bezig met alles rondom de behartiging van leden bij allerlei thema's. Denk hierbij aan onderhandelingen aan de cao-tafel, beleidsontwikkeling in de sector, bedrijfsbezoeken en contacten met Ondernemingsraden binnen de organisatie. Ook onderhouden zij het contact met de vrijwilligers. Vrijwilligers zijn leden die actief zijn binnen de bond.
Onder de afdeling Marketing, Communicatie & Commercie vallen alle Marketing en Communicatieactiviteiten. Denk hierbij aan het onderhouden van de websites, social media, het opstellen en verspreiden van nieuwsbrieven en magazines, foldermateriaal, maar ook het onderhouden van perscontacten.
Onze ledenadministratie onderhoudt het contact met de leden, voor wat betreft de ledenadministratie, adreswijzigingen en contributie.
BezoekadresVeluwezoom 5
1327 AA Almere
Naar de uitgebreide
contactpagina
©2024 Alle rechten voorbehouden FNV Horeca.
Design by Gedachtegoed. Built by Mediacode.
We wijzen je op ons privacybeleid en onze voorwaarden.
Inloggen Mijn FNV Horeca